Més informació [ Selecci� | Llista d'activitats | Detall d'activitat

 
7021841702   Rutines de pensament, gamificació i comunicació
2021-2022   Taller. Educació Infantil-Primària
  
   2/3/2022 - 4/5/2022 (15 hores) de 17:30h a 20:00h
   CRP del Baix Camp
   Figueres, s/n (Reus) 
  
Format   Presencial
Organització   Servei Educatiu Baix Camp
  
   L'activitat es durà a terme respectant les mesures sanitàries vigents.
  
Inscripció   07/01/2022 - 18/01/2022
  
Descripció i   Metodologia:   Tallers manipulatius i gamificats per de repassar plegats com optimitzar les habilitats comunicatives orals i escrites. Surfejarem a través de les rutines de pensament per tal de proporcionar estratègies lectores, escriptores i literàries.
  
Objectius   -Oferir eines i instruments per tal de reflexionar sobre les activitats discursives a l’aula.
-Compartir i analitzar propostes.
-Reflexionar sobre les pràctiques d’aula.
-Entendre les habilitats comunicatives des d’una mirada gamificada


  
Continguts   -El joc com a mitjà d’aprenentatge.
-La manipulació i l’experimentació eina bàsica en l’adquisició del domini de les lletres.
-La literatura infantil, la nostra gran aliada.
-Les rutines de pensament, una gran eina per estructurar el discurs.
  
Formador/a   Fillat Aguilar, Isabel
  
Avaluació   -Participació activa en els tallers proposats.
-Posar en pràctica una o més activitats de les treballades a la formació i presentar evidències des d’una perspectiva de reflexió. Es poden presentar fotografies i/o vídeos.

  
Requisits de  certificació   -Assistència mínima al 80% de les sessions.
-entrega i avaluació positiva de la tasca encomanada.
  
Persones  destinatàries   -Mestres de primària, en especial CI, tot i que totes les persones interessades tenen cabuda.

  
E-mail   e3990102@xtec.cat
  
  
Calendari  
 Sessió 1   dimecres   02/03/2022   1730   2000 
 Sessió 2   dimecres   23/03/2022   1730   2000 
 Sessió 3   dimecres   30/03/2022   1730   2000 
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent